Foto's-4 (Jaar 2011)




==> Volgende pagina






5 jan. 2011
Ventilatie

De ventilatie in de zijden wordt is in de maak
In de gaten komen nog RVS roosters









9 feb. 2011
Motor

Make : Evinrude
Type : 60DSL
Power : 60 PK
Max. toeren : 5750 rpm
2 cilinders
Twee takt
Direkte injectie
Gewicht : 109 kg Reductie : 2,67 : 1
Prop. diam.: 0,35 m

Leverancier :
www.bouwmeester
watersport.nl










16 feb. 2011
Schakelhandel

De positie van de gas- en schakel-handel wordt getest
Bovenop de schakel-unit zit nog een klepje voor handgas bij uitgeschakelde schroef.
De stuurkabel en de schakelkabels zijn van Teleflex.





22 maart 2011
Trailer

De KALF-trailer is binnen.
Door 4 kleine wielen en verlaagde dwarsbalken komt de boot straks lager te staan.
Zie www.kalftrailers.com






13 april 2011
Cabriolet

Pieter van der Werf uit Made maakt de cabriolet-kap.
De kap kan volledig op het achterdek neergeklapt worden.
Zie www.
zeilmakerij.com





20 april 2011
Kussens

Cees Dekker van DEGO uit Nieuwendijk meet de kussens op.
Zie www.dego
stofferingen.nl






4 mei 2011
Accu's

Twee accu's van 55 Ah zijn aangekomen.
De motor en service accu kunnen parallel geschakeld worden met een schakelaar.
Dan wordt tijdens het varen de service accu opgeladen.
De motor staat hier in zijn hoogste positie.




19 mei 2011
Lakken

De eerste laklagen zijn aangebracht.
Op de romp polyester DD-lak en op het dek blanke UV bestendige lak.
Beiden produkten van IJSSEL COATINGS






15 juni 2011
Kussens bank

De ruime achterbank heeft een ruime zit.
Voor deze bank is nog een zwenk-tafeltje te zetten.
De ligpositie op de bank is ruim twee meter lang.






15 juni 2011
Kussens voor

De ruime kooien in de voorpunt zijn ruim lekker lang.
Aan bakboord, SB-achter, in deze knusse ruimte is een fauteuille voor de schipper.
Na een dag hard varen even voor hem een plekje in de schaduw, etc.




17 juni 2011
Vakman

Reza heeft af en toe geholpen met schuren, plamuren en lakken.
Door zijn kennis is het schip een stuk netter geworden !







17 mei 2011
Registratie

Het registratie nummer is aangebracht.
Dit nummer is verplicht voor een snelheid boven de 20 km/uur.
De boot is klaar.







27 juni 2011
Kom uit de bedstee

Ja hoor na 3,5 jaar komt ie naar buiten.
Het trailertje staat al te wachten.







28 juni 2011
Weegbrug

Bij Groenenveld op de weegbrug.
Wauw, dat valt mee.
Het schip weegt staks vaarklaar 1100 kg !
Inlusief ankers, fenders, accu's,stoeltjes, etc.






30 juni 2011
Hellingen

Daar gaat ie dan ...
De mannen van
"WSV Woudrichem" laten de trailer met behuld van de lier zakken.
Zal de boot drijven ?
En hoe zal de trim zijn ?
Spannend !!





30 juni 2011
Te water

Kijk eens aan, zij ligt er prachtig bij.
De waterlijn kan haast niet beter !
Nu de motor nog in bedrijf stellen.







9 juli 2011
Doop

Guus heeft hier met de hulp van Janna net de fles gegooid.

"Ik doop u Ragtime en ik wens u een behouden vaart"







9 juli 2011
Film Doop

Zie en hoor hier hoe de fles breekt en met zijn kostelijk vocht het schip de zegen geeft.
Hoor vervolgens het luide gejuich van de menigte.








9 juli 2011
Doop-gasten

Zie hier de vrienden die met aanmoedigingen, met zang en drank de doop tot een groots feest maken !







9 juli 2011
Film Zang

De gasten zingen :

Schipper ik hoor de hanen kraaien,
Schipper ik zie de vlaggetjes waaien !
Stuurman laat je roer maar gaan,
dan zullen wij spoedig op Woudrichem staan.








9 juli 2011
Paranimf

Janna heeft oma geholpen als paranimf.
Tjonge, wat een lekker bootje.








9 juli 2011
Stuurstand

De stuurstand met rechts de gashandel en op het dashboard meters voor toeren, trim en druk.
Bovenop/rechts de log & diepte meter.






9 juli 2011
Kajuit

Het interieur is verder ingericht.
Links het zitje en rechts het keukentje.


Uitnodiging

Kom kijken.
S.v.p. eerst even bellen.
Tel. 06 23 654 173